skadad men fri

jag vet inte hur jag ska bete mig,
jag har så ont att jag skrattar,
ja jag skrattar varje gång det hugger till,
vilket är ungefär varje sekund,
det gör så ont, inte bara just där jag gjort illa mig,
nej det ilar genom hela kroppen,
och jag mår illa,
jag vill spy.

och jag förbannar mig över mitt dumma påhitt,
att jag inte gillar att ta värktabletter,
detta gör ju att den här situationen blir aningen jobbigare,
då jag verkligen behöver värktabletter har jag inga,
och jag undrar om det är värt en 2 timmars smärt-promenad?
för det är ungefär så en promenad till den närmsta affären skulle bli.

men förhoppningsvis går det över om några dagar,
eller iaf släpper,
och jag är inte så bitter endå,
jag har ont bara,
kanske är det bra att känna att man lever,
antagligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0