ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still

jag är världens gladaste den största delen av min tid,
det måste jag säga,
jag känner mig lycklig nästa alla sekunder som existerar.

men ibland måste man få vara arg och tom,
just nu känner jag att jag kan få vara det,
så det tänker jag vara,
lägga mig,
skita i skolarbetet,
och bearbeta alls det där som gärna bara kan få försvinna ur mitt liv precis denna sekund.


och rebecca och michaela, kom hem!
gävle är en dyster plats utan er,
inte lika galen,
inte lika fin,
inte lika mycket mitt hem.





jag skulle vilja säga ge mig en sommar,
och ja klart jag vill ha sommar.
men just nu känner jag bara:
GE MIG EN HÖST.


den här platsen är inte menad för mig nu,
jag måste få växa,
det gör jag inte här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0